1402-07-23 11:30
1121
0
86941
طی مراسمی؛

رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان گلستان در محل سایت اداری دانشگاه گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان امروز در محل سایت اداری دانشگاه گلستان برگزار شد و طی آن از زحمات علیرضا خواجه شاهکویی مسئول سابق بسیج اساتید استان تجلیل و یحیی مقصودلو به عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد.

گفتنی است: مقصودلو، استاد تمام گروه صنایع غذایی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان است که از سوابق اجرایی ایشان می توان به معاونت پژوهش و ریاست دانشکده صنایع غذایی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، معاونت علمی بسیج اساتید استان گلستان اشاره کرد.

همچنین انتشار ۱۸ کتاب دانشگاهی و بیش از ۲۵۰ مقاله علمی پژوهشی در مجلات ملی و بین‌المللی و سردبیری و عضو هیئت تحریریه مجلات مختلف در زمینه صنایع غذایی و کسب مقام استاد نمونه کشور در سال ۱۴۰۲ از دیگر سوابق علمی این چهره علمی و دانشگاهی است.

این مراسم با حضور مدیران ارشد استانی، نمایندگان دفتر نهاد رهبری، روسای دانشگاه‌های استان، نمایندگان سپاه نینوا و اعضای شورای سیاستگذاری سازمان بسیج اساتید  برگزار شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.